خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/08 - 13:46
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : بین الملل
مطهری:

رژیم صهیونیستی هر روز بیش از پیش به خط پایان نزدیک می شود

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان تصریح کرد : روابط خوب ایران به عنوان ستون جبهه مقاومت،  دمشق و مسکو قطعاً موجب فشار بیشتری بر رژیم صهیونیستی خواهد شد.

اردشیر مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات مذبوحانه اسرائیلی‌های غاصب گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران با با رژیم صهیونیستی در همه ابعاد مانند ابتدای انقلاب است و این رژیم جعلی باید بداند‌ که نگاه ما به این غده سرطانی همان فرمایش امام راحل است که فرمودند «اسرائیل باید از روی زمین محو شود



نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعلام حمایت مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت همه جانبه ایران از جبهه مقاومت را مایه دلگرمی و امیدواری جبهه مقاومت دانست و گفت: فلسطین به عنوان پاره تن اسلام و جبهه مقاومت به عنوان خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار همیشه مورد توجه و پشتیبانی ایران خواهند بود. 



مطهری سفر  بشار اسد رئیس جمهور سوریه به تهران و دیدار با مقامات ارشد جمهوری اسلامی، از جمله رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله رئیسی را گویای روابط مستحکم ایران با سوریه به عنوان تنها کشور عربی ثابت قدم در مبارزه با رژیم صهیونیستی قلمداد که دوشادوش دوش جبهه مقاومت در برابر رژیم جعلی اسرائیل ایستادگی می‌کند. 



وی افزود : تشکر سید حسن نصرالله از ایران و اعلام آشکار این موضوع برای چندمین بار که ایران همیشه در کنار جبهه مقاومت بوده و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی که ایران برای همیشه از جبهه مقاومت پشتیبانی خواهد نمود. گویای عمیق بودن  روابط استراتژیک ایران با جبهه مقاومت است‌



مطهری افزود: حضور سردار قاآنی به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه و فرمانده رزمندگان جبهه مقاومت در جلسه دیدار بشار اسد به عنوان قهرمان عرب با مقام معظم رهبری نکته بسیار با اهمیتی بود که با سخن رئیس جمهور که «سوریه باید از لوث وجود بیگانگان آزاد شود» معنا پیدا میکند 



این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد :این روزها رژیم صهیونیستی آشفته ترین شرایط خود از زمان تشکیل این رژیم جعلی تاکنون را تجربه می‌کند.کابینه‌ای ناقص و بحران امنیتی فراگیر که نمونه آن برخورد پلیس رژیم صهیونیستی با شهروندان صهیونیست است که به دلیل نبود امنیت دست به اعتراض زده بودند.



مطهری تصریح کرد: همه اینها در حالی است که مقاومت فلسطین آماده تر از همیشه است. جوانان مجاهد و شهادت طلب مبارزات شهادت طلبانه را آغاز و هر روز صهیونیست‌ها را به کام مرگ می‌فرستند .



نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجهز شدن جبهه مقاومت به موشک‌های نقطه زن‌، پهباد و آبدیده شدن رزمندگان حزب الله در جنگ با داعش نیز حکایت دیگری است که وحشت صهیونیست‌ها را تشدید نموده است .



 مطهری گفت: علاوه بر این رخ دادها،  تیرگی روابط روسیه با صهیونیست‌ها در موضوع اکراین و  سفر هیئتی از حماس به مسکو و چراغ سبز روسیه به جبهه مقاومت نکته مهم دیگری است که دریوزگی صهیونیست‌ها را شدت بخشیده است



رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان تصریح کرد : روابط خوب ایران به عنوان ستون جبهه مقاومت،  دمشق و مسکو قطعاً موجب فشار بیشتری بر رژیم صهیونیستی خواهد شد.



وی با اشاره به رونمایی پهباد جنین توسط رزمندگان جبهه مقاومت افزود: اسراییل به عنوان یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّت‌های مسلمان اماج حملات جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت با همه توان همه جای جای این پادگان تروریستی را مورد حمله قرار خواهند داد و تار و پود اسرائیل غاصب را در هم خواهند پیچید.



وی افزود : از منظر برخی تحلیل گران سیاسی، مجموعه این مباحث گویای این واقعیت است که  ایران به عنوان میدان محور مقاومت و چین و  روسیه با هم هماهنگ شده‌اند که مسلما شرایط سختی برای اسرائیل رقم خواهد خورد که تلاش های مذبوحانه آن‌ها در این روزها گویای این واقعیت است .



 مطهری در پایان گفت: رژیم صهیونیستی باید باور کند که هر روز بیش از پیش به خط پایان نزدیک می شود و آرزوی دیرینه خیلی از مجاهدان که برای رویارویی با اسرائیل لحظه شماری می‌کنند فرا خواهد رسید و  صهیونیست‌ها با جهنمی از گلوله‌ها و موشک‌ها مواجه خواهند شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 342978
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار